Subscribe:

Ads 468x60px

2011. október 9., vasárnap

Nem megyek Japánba

Yamaji sensei arra kért minket, hogy még a héten, azaz legkésőbb vasárnap válaszoljunk, szeretnénk-e élni az ösztöndíj-lehetőséggel. Én ma kora délután válaszoltam, és azt a reakciót kaptam, hogy mivel a szaktársam korábban reagált, ezért ő megy. Ahogy a tanár úr fogalmazott, a hozzáállás is sokat számít.

Én szeretem alaposan átgondolni és megfontolni a döntéseimet. Ezek szerint ilyet nem szabad, legalábbis nem érdemes, és nem célszerű.

7 megjegyzés:

Komaváry írta...

Sose bánd!

Van direkt japánosoknak szóló monbusós ösztöndíj, azt érdemes majd megpályázni egy-két év múlva:

http://monbushodiak.wordpress.com/osztondijak/

Sokkal többet profitálsz, ha legalább egy nikjúval, de inkább egy ikkjúval a zsebedben mész ki.

(És ott van még végzés után a masters/phd ösztöndíj is.)

Sedna írta...

Köszönöm :)

bitxəšï írta...

Inkább nem kommentálnám Y. senseit :(

Én is a monbusót ajánlanám → http://www.hu.emb-japan.go.jp/hun/culture/scholarship.htm

Sedna írta...

Köszönöm szépen, aranyosak vagytok :)

lex írta...

Úh, hát ez elég hülye helyzet; azért az ember nem negyed óra alatt dönti el, hogy a világ másik végébe megy-e egy évre :(

Sedna írta...

Hát, japán szakon úgy tűnik hogy mégis ^^; Na majd legközelebb megpályázok magam egy ösztöndíjat, ahol majd nem pofira megy a dolog :)

lex írta...

Ámen :)

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^