Subscribe:

Ads 468x60px

2011. június 29., szerda

Tipográfia vizsga (BBN-ANG-183)

Hűha, jól lemaradtam a vizsgabeszámolókkal O.o De csak mert minden létező energiámat az utolsó és egyben legmegerőltetőbb vizsgámba fektettem. Most viszont, hogy hivatalosan is végeztem a vizsgáimmal, újra van időm ide írogatni ^^

A tárgyra térve, a tipográfia vizsga gyakorlatilag ugyanolyan volt, mint a hangtani bevezető vizsgája, ami nem meglepő, tekintve, hogy mindkét tárgyért Szigetvári tanár úr a felelős :) Tehát ugyanúgy feleletválasztós kérdéseket kaptunk, mindenhol négy lehetőséggel, és ez a vizsga is jól belekérdezett az anyagba. És az előző félévi feladatsorok itt is nagy segítséget jelentettek :)

Az eredmény pár órával később már fent is volt az interneten, a szokásos precizitással (táblázat az eredmények eloszlásáról, stb.). Ezen kívül nem tudom mit mondhatnék még, talán valami olyasmit, hogy "könnyű volt" vagy "nehéz volt"? Nekem könnyűnek tűnt, de ha a statisztikát nézzük, ez már kevésbé egyértelmű: azon a vizsganapon, amelyen én részt vettem, a hallgatóknak több mint negyede megbukott, az ötösök aránya pedig még a 10%-ot sem érte el.

Ettől függetlenül én nem vagyok hajlandó azt állítani, hogy ez egy nehéz vizsga volt. Nehéz az a vizsga, amire be kell vágni 500 oldalt egy könyvből, vagy éppen 1000 év irodalmát kérik számon. (Igen, ez volt az utolsó vizsgám, mármint az 1000 év :D) Szerintem nem kell hülyére tanulnia magát senkinek, aki jó jegyet akar, úgyhogy erről ennyit :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^