Subscribe:

Ads 468x60px

2011. június 29., szerda

Ókori és keleti nyelvek és írások vizsga (BBN-OKE-112)

Semmi meglepővel nem szembesültünk :) Ugyanúgy, mint előző félévben, feleletválasztós kérdések, mindenhol három lehetőséggel. Talán nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, erre a vizsgára konkrétan kevesen tanulnak igazán. A tény, hogy 33% eséllyel találsz el egy helyes választ, kiegészítve a kérdések jellegével... a társaság nagy része számára ez a félév kötelező jellegű totója. A kérdések jellege alatt elsősorban azt értem, hogy nagyon piszlicsáré dolgokra is rámennek, és bizony elég sok az anyag ahhoz, hogy tisztességes egyetemista hozzáállással (két nap alatt vizsga előtt mindent bemagolok amit tudok) ne lehessen boldogulni.

Természetesen ha valaki egész félévben bőszen bújja a gépeskönyvet és szorgalmasan tanul, minden kis rég kihalt nyelvről minden elhangzó információt - hogyne, úgy lehet jó jegyet szerezni. Én előző félévben elkövettem azt a hibát, hogy tanultam erre a vizsgára, és megfogadtam, hogy idén nem fogok. És nem tanultam. És egy jeggyel jobbat kaptam XD

Ismertek, szorgalmas vagyok, de annyira nem, hogy feleslegesen tanuljak. És amikor előző félévben azok kaptak négyest, akik nem tanultak, én pedig egy hármassal bandukoltam jegybeíratásra, hát gondolhatjátok. Ha fölösleges, akkor nem tanulok :D Ebben a félévben besasszéztam a vizsgára, miután az anyag felét(!) egyszer(!) átfutottam(!) a gépeskönyvben, végigtotóztam a kérdéseket, és kaptam egy négyest.

Aki nagyon tutira akar menni, nyugodtan tanulja hülyére magát félév közben, hogy vérverítékkel összeszedjen egy erős négyest, esetleg egy ötöst - hogy aztán hallgathassa az olyan sztorikat, mint az enyém: nem tanultam szinte semmit, és négyest kaptam. Nekem ez elég volt az enyhe agyvérzéshez tavaly, úgyhogy idén nem játszottam el :D

Összességében ez egy olyan vizsga, amin megbukni nagyon nehéz (igen szerencsétlennek kell lenni hozzá, de tényleg, szerintem egy kabalamaci elég a ketteshez - persze kivételek sajnos mindig vannak), de ötöst szerezni gyakorlatilag lehetetlen (kivételek ugyan itt is akadnak).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^