Subscribe:

Ads 468x60px

2011. február 17., csütörtök

Vége az első hétnek

Először is: nem osztályozzák le a múlt félév anyagából írt tesztet, hála a jó égnek, úgyhogy nem vagyok veszélyben :D Elvileg a feladatlap jó része Károlyira járó elsőévesek félévi tesztje volt. Kicsit más jellegű volt, mint amiket mi szoktunk csinálni, mondatfordítás volt benne mindkét irányban, meg kiegészítős feladat, elmaradtak a szokásos Uchikawa-féle feladatok, szinte hiányoztak :D

Az órákról szólva. A szerdai hangtan és tipográfia egész élvezetes volt, nagyon jófej az előadó, talán ezért :) Maga az anyag a hangtan esetében nem érdekel különösebben, úgyhogy azt fogamat szívva fogom majd tanulni, a tipográfia viszont egyelőre nekem érdekesnek tűnik. És nem nagyon kell jegyzetelni sem, mert a diákon gyakorlatilag minden rajta van :)

A művészettörténet echte ugyanaz, mint előző félévben, még a program is ugyanaz volt: ugyanazokat a diákat megnéztük, amit szeptemberben, és újra tippelni kellett, és ezúttal azt kellett leírnunk, mit tudunk a koreai és a japán művészetről. Képzelhetitek, hogy nem kell órákig olvasgatnia, amit leírtam...

A mai vallások órán a zoroasztriánizmusról volt szó, sajnos azonban a Közel-Kelet, mint olyan, engem teljesen hidegen hagy (iráni vallásról van szó), úgyhogy ezt nem élveztem különösebben, de látókörtágításnak jó volt :D Nyelvek és írások órán Itália nyelveiről volt szó, az előadást pedig ifjabb Adamik tartotta, ijesztő mennyire hasonlít a retorika óráról ismert Adamik professzor úrra :D Ugyanaz az "ugye"-mennyiség, ugyanazok a szófordulatok, hihetetlen :D Mint egy fiatal klón XD

A japán gyakorlat jó hangulatban telt, a hattól fél nyolcig tartó időpont érthetően nem népszerű, ezért alig voltunk páran. Talán 8-an? Eleinte tartottam a "szerepléstől" (vö. felszólítanak), mint mindig, de óra közben rájöttem, hogy azért hiányzott nekem ez a nyelvtanulás dolog :D Olyan jó érzés, amikor valamit jól mond az ember, és úgy jön ki a teremből, hogy "most már azt is el tudom mondani japánul, hogy {Boldog vagyok, mert együtt élek a barátommal és japán nyelvet tanulhatok}" :D

És íme, csütörtök este van, és kitört a hétvége :D Ezt meg fogom szokni, nagyon hamar, azt hiszem :D Ezennel lezárult a félév első hete, ami egy kicsit megkínzott olyan szempontból, hogy elfáradtam - nem sikerült túl korán lefeküdni esténként - de legalább kaptam egy kis betekintést abba, mi vár rám - ergo melyik napot fogom utálni és melyiket nem :D

Majd jelentkezem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^