Subscribe:

Ads 468x60px

2011. február 18., péntek

100. bejegyzés!

Íme a századik bejegyzésem a blog születése óta ^^

Egyrészt szeretnék megosztani veletek egy igen örvendetes külsejű statisztikai kimutatást, ami a látogatók mennyiségét ábrázolja az idő függvényében:Amint az látható, a népszerűség egyre csak növekszik :D A februári csökkenést annak tudom be, hogy még nincs vége a hónapnak, valamint a vizsgaidőszakban nyilván kiemelt figyelmet kaptam a vizsgabeszámolóim miatt - jelenleg ilyen létfontosságú információk nem szerepelnek a bejegyzéseimben :D

Szóval szeretném megragadni az alkalmat, és megköszönni mindenkinek, aki erre jár és olvasgat néha, mert azért jó látni, hogy van igény arra, amit csinálok :D Néha ugyanis szinte kényszerítenem kell magam, hogy megírjak egy-egy bejegyzést, nem mindig van hangulatom hozzá. Sőt az epic fail történeteimet (lásd rossz sorba álltam TO-n indexleadásnál) is csak azért osztom meg a nagyközönséggel, hogy a kedves Olvasók profitálhassanak belőle :D De úgy látom, megéri.

Aki gyakrabban jár ide, talán észrevette, hogy lecseréltem a fejlécet - úgy tervezem, ezt félévenként fogom váltogatni, hacsak nem találok valami extragyönyörű kihagyhatatlan darabot, amit azonnal de sürgősen kirakok :D Emellett kerültek új modulok is a blogra, például a felvett tanegységeim, vagy alul a figyelmeztetés, amit érthető módon leginkább a véletlenül erre tévedő előadóknak, professzoroknak címeztem. (Remélem azért nem sok tanerő bújja szabad idejében tinédzser éveik végén járó kamaszhölgyek blogjait, továbbra is tartok tőle, hogy esetleg megsértettem valakit a bejegyzéseim egyikével-másikával.)

A tantárgybemutatásoknak nem értem még a végére, de nem feledkeztem meg róla :) Valamint a "Ti kérdeztétek" címkéhez sem került új bejegyzés, de ezen is dolgozom, lenne mit írni. Talán a szabad péntekemből tudok majd rendszeresen időt áldozni a blog pofozására, az elkezdett projektek befejezésére, stb. :)

Ennyi voltam mára, sok hűhó semmiért, egy lényeges információkat nélkülöző bejegyzés, dehát mégiscsak évforduló van ^^ Vagy bejegyzésforduló, vagy ilyesmi... (mellesleg azt hiszem az évfordulóhoz is közel járunk, valamikor február közepén írtam az első bejegyzést emlékeim szerint, lusta vagyok megnézni :D)

Take care! ^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^