Subscribe:

Ads 468x60px

2011. január 11., kedd

Megfutamodtam...

Azt hiszem, sikerült túlvállalnom magam. A "minél előbb szeretnék túlesni rajta" módszer valóban kellemes - utólag. A holnap kezdődő hármas vizsgakombómmal már nem tudok mit kezdeni (és nem is akarok, mert amitől valóban tartok - ld. retorika - annál már beteltek a későbbi időpontok).

Viszont a mai nap folyamán elkezdtem rendezgetni az angolszász handoutokat (mint említettem, számomra teljességgel átláthatatlan, valamint kinyomtatni sem tudnám így), és rájöttem hogy a "k*rvasok" enyhe kifejezés a mennyiséget illetően - legalábbis számomra, aki ugyebár az ötösre hajt mindenből. És mivel a pénteki retorika után kedden mentem volna nyelvtudományból vizsgázni (amire szeretnék sokat és alaposan készülni, már csak azért is, mert érdekel és szeretem), keddről csütörtökre kellett volna megtanulnom mind a 10 angolszász handoutot, amelyeknek átlag hosszúsága 8-9 oldal egyenként... Nos, ezt nem vállalom.

Végül úgy döntöttem, a nyelvtudomány vizsgát gyáva módon a létező legutolsó vizsgaidőpontra teszem, ami konkrétan január 24-e, délután három óra. (Az ugyanarra a napra meghirdetett másik, korábbi időpont már teltházas, de nekem végülis mindegy.) Így az angolszászra marad időm tanulni (5 nap), sőt ha ügyes vagyok a nyelvtudományba is belekezdek, amire angolszásztól számítva így plusz négy napom van.

A vizsgáimon túlesni tehát nem 20-án, hanem 24-én fogok, de ezzel a beosztással talán szebb eredményeket sikerül elérnem ^^

Ui.: Elnézést, ha lehangoltra/tárgyilagosra sikerült a bejegyzés, éppen vizsgaidőszaki mélyponton vagyok, ami egyébként kísértetiesen hasonlít a mániás depresszióra. Két órával ezelőtt kétségbeesetten, autistához hasonlóan előre-hátra dülöngélve, a földön ülve motyogtam a kínai művészettörténet korszakait és az évszámokat, egy órával ezelőtt gagyi netes játékokkal szórakoztam, és úgy éreztem, enyém a világ, most pedig éppen azon gondolkozom, érdemes volt-e anglisztikát felvennem minornak, mert így hirtelen elég keménynek tűnik x)

Szóval majd jelentkezem, legkésőbb holnap délután a művtöri vizsga leírásával. Remélhetőleg akkor már jobb hangulatban leszek :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^