Subscribe:

Ads 468x60px

2011. január 10., hétfő

Szöveg- és kiadványszerkesztési alapismeretek - a jegy után

Ma volt jegybeírás, ötöst kaptam :)

Úgy tűnik a több órányi szenvedés meghozta a gyümölcsét. Egy dolgot jegyeznék meg a procedúrával kapcsolatban: bár Földváry tanár úr kérése úgy hangzott, hogy 9:30-tól névsor szerint járuljunk elé jegyet beíratni, ez nem így történt. Mindenki ment, amikor tudott, kígyózott a sor a Gólyavár B lépcsőjén, és röpke negyed óra alatt sorra is kerültem. Gyors jegybeírás, és kész.

Azóta észrevettem, hogy az ETR-be már kilenckor bekerült a jegy (én akkortájt indultam el itthonról). Azt hiszem a jelenlegi átlagomnál már csak rosszabb lesz x) (Bár volt már jobb is, a csúnya hármas írások jegy előtt.) Úgy érzem főleg a vallások fogja lehúzni az átlagot, valamint az angolszásztól is tartok, ugyanis elég komoly mennyiséget kéne beseggelnem addig, pedig még nyelvtudomány vizsga is lesz előtte - szintén hasonló problémákkal. Azért igyekszem, és egyelőre a következő hármas vizsgakombómra koncentrálok: művtöri (érdekes lesz a képfelismerésekkel), "japcsi kulcsi" (ezt csak be kell nyalni) és retorika. Ennek örömére megyek, és megírom a retorika szónoklatomat.

Majd jelentkezem :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^