Subscribe:

Ads 468x60px

2010. december 21., kedd

Az irodalomtudomány alapjai - a jegy után

Négyes lett :)

Amit ebből következtetésként le tudok vonni: nem sok alapja van annak az "urban legend"-nek, miszerint nem olvassák el a válaszokat, csak kipipálják, ha írsz valamit. Ha ez így lenne, ötöst kaptam volna XD Tehát nem írhatja le az ember a paprikás krumpli receptjét a francia klasszikus színházhoz, ez a lényeg.

Összességében a vizsga nehezebb volt, mint amire számítottam, és mint amilyennek beharangozták - de lehet, hogy csak ebben a félévben keményítettek be, vagy pont csak a mi feladatlapunk volt nehezebb ebben a félévben. Majd kiderül ^^;

A jegybeírással viszont problémáim lesznek, mert - mint kiderült - le kellett volna adni az indexet valamiféle titkárságon, és most éppen csak bemenni kéne érte a mai nap folyamán. Én erről természetesen teljesen lemaradtam, tekintve, hogy egy szót sem értettem abból, amit a vizsga elején a hölgy elmondott a terem aljában. (Lépcsőzetes előadóról van szó.) Az időpontot is utólag kérdeztem meg/ olvastam a kurzusfórumon. Szóval most besasszézok, megkérdezem, mi ilyenkor a teendő, és reménykedem, hogy nem ölnek meg a tekintetükkel, vagy legalább nem leszek egyedül, aki ebbe a hibába esett.

Arról ne is beszéljünk, hogy hova kell menni, mert csak emelet pontossággal tudom, ami elég tág. Mindenesetre ha túléltem a jegybeírás(oka)t és hazaértem, jelentkezem a fejleményekkel :)

(Ui.: Remélem nem akarják majd ott fogni az indexemet, hogy menjek vissza érte X nap múlva, mert nekem ma még japán jegybeírásom is lesz.)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^