Subscribe:

Ads 468x60px

2010. augusztus 12., csütörtök

Felvettek! - Ja, ez már volt...

Kezdem elveszteni a fonalat :D Már kaptam három borítékot (ebből kettőt a levelezési címemre, ide a pesti albérletbe küldtek, egyet viszont az állandó lakcímemre, Szombathelyre - a mai napig nem értem, hogy sikerült XD), és ma még egy ajánlott levelet is! XD

Úgyhogy megkaptam a negyedik hivatalos értesítést arról, hogy tényleg felvettek japán szakra. Lassan kezdem elhinni :D

Más: Ellustultam az utóbbi napokban hiraganákat illetően... ezen sürgősen változtatni kell. Egy-két dalszövegnyi gyakorlás, remélem nem felejtettem sokat, aztán nekiállok a katakanáknak, mert bizony egy hónap múlva már egyetemista leszek, ízig-vérig, órákra járva, meg minden :D:D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^