Subscribe:

Ads 468x60px

2010. augusztus 9., hétfő

ETR

Nagyon nagy szerencsémre van egy barátnőm, aki már másodéves lesz az ELTÉ-n, így be tudott avatni az ETR rejtelmeibe - amikre, valljuk be, nem jöttem volna rá magamtól. Az óráimat elvileg felvettem, bár a három gyakorlati óra és egy előadás időpontja még nem tisztázott, így az órarendem jelenleg kissé hézagos - de ez nem marad így sokáig.

Ettől függetlenül párszor még át fogom nyálazni a tanegységlistát, ahhoz képest ugyanis, ahány óra fel van sorolva benne, az a 11, amit egy hétre felvettem, vajmi kevésnek tűnik.

Elméletileg az angol minorhoz szükséges órá(ka)t is felvettem, szerencsére - egyelőre - a három szükséges órából úgy tűnik, kettő a japán szakhoz is szükséges, így csak egyetlen plusz óra jelzi az esetleges minor szakot: az angolszász politikai kultúra. Ez azonban még változhat, ugyanis a másik két szükséges órából meghirdethetnek kifejezetten a mi szakunkhoz illőt, akkor viszont azt kell felvennem, és máris három plusz órám lesz...? Ha jól értelmeztem.

Elkövettem egy elég nagy hibát is: a diákigazolvány előállításához szükséges 1600 Ft-ot egy nap késéssel sikerült átutalni. Ez nem tudom, mekkora problémát jelent, remélem nem nagyot. Nem szeretném elszalasztani a lehetőséget arra, hogy hamar kézhez kapjam a kis plasztikkártyát, ha már egyszer a felvételi eljárás során megrendeltem azt. És még inkább nem akarok ideiglenes diákigazolvánnyal flangálni.

Szóval jelenleg van 11 órám egy hétre, a szerdám egyelőre teljesen üres, hétfőn viszont zsinórban végigülök három előadást reggel nyolctól kb 11-ig, és a csütörtököm sem tűnik változatosabbnak - fél órás szünetekkel a Gólyavárban fogok csücsülni három előadáson át.

6 megjegyzés:

Aer írta...

Lucky girl xD

Reina Nicolasa írta...

Szia! Lenne egy kérdésem. Mikortól lehet felvenni a tárgyakat az ETR-ben? Mert csak a zárási határidő van fenn a neten. Köszi! :)

Sedna írta...

Szia!

Tárgyfelvételre már május vége óta van lehetőség :) Persze ilyenkor a tárgyaknak 95%-a még meg sincs hirdetve. Jelenleg már azért a többség időponttal és helyszínnel együtt bekerült az ETR rendszerébe, és a jól bevált, variálástól mentes szakoknál (pl. anglisztika) erre mérget is lehet venni, nálunk japánon például még nem szabad véresen komolyan venni az órarendet, mert még háromszor variálnak vele (hetente).

A jelentkezés határidejéről bővebben itt írtam:
http://elte-japan.blogspot.com/2011/07/targyfelvetel-2011-20121-felevben.html

Reina Nicolasa írta...

Szia! Köszi a gyors választ! Én igazából a gólyákéra gondoltam. :-) Mert azt írja, a Questra oldalán majd lehet igényelni ETR-kódot, de még csak a tavalyiaknak. Szóval hogy ezt kb. mikortól lehet. Mert tavaly augusztus 9-én azt írtad ide a blogba, hogy felvetted a tárgyaidat. :) Szóval gondolom hamarosan lehet majd, és már tűkön ülök! (Tudom, nem kéne.) Bocsi amúgy, hogy Téged zaklatlak ezzel, de ritka kincs a blogod, mások nem ilyen karitatívak információosztás terén. :D

Sedna írta...

Na igen, elsősként is tudnál már tárgyat felvenni, csak gondolom még nem érkezett meg a leveled az EHA kódoddal :D Majd kapsz egy borítékot, abban lesz benne a kódod. A jelszót pedig majd meg kell változtatnod, első körben azt hiszem a születési dátum az, vagy valami hasonló. Szóval egyszer be tudsz lépni azzal, de utána érdemes megváltoztatni. De úgy rémlik, ez mind le van írva az ominózus borítékban, szóval ha zöldségeket beszélek, úgyis kiderül :D

Egyébként nyugodtan kérdezz, szívesen válaszolok :D (Már amire emlékszem, pedig mintha tegnap lett volna, hogy kiderült, engem is felvettek XD) Tudom, hogy eléggé bonyolultnak tűnik elsőre a rendszer, én is meg voltam szeppenve kezdetben, hogy mit is kéne csinálnom. Szóval "zaklass" nyugodtan :D

Reina Nicolasa írta...

Köszi szépen! :D Akkor most majd minden nap hatszor nézem a postaládámat...

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^