Subscribe:

Ads 468x60px

2012. október 20., szombat

Kreditátvitel - the end

A tegnapi nap folyamán végérvényesen lezárult a kreditátviteli mizériám a koreai gyakorlatokkal kapcsolatban. Aki esetleg nem tudná, miről is van szó, itt találjátok a legutóbbi bejegyzést a témában. Bár a kérvény leadásakor azt mondták nekem az irodában, hogy október elejétől figyelhetem az ETR-t, ezt szerintem se az ügyintéző nem gondolta, se én nem vettem komolyan. Így végül a "pár naponta rápillantok" módszert alkalmaztam, és az imént elégedetten vettem tudomásul, hogy az ETR-ben a Dinamikus listák menüpont Hivatalos bejegyzéseim almenüpontjánál megjelent egy új bejegyzés: a kreditátvitelé.

A tegnapi nap folyamán tehát "Hibás kódon felvett tanegység" tárggyal beiktatásra került a határozat:
A tanegységlistától eltérő kódfelvétel miatt a BBN-KOR-101, 102-es kódok elfogadva 8 kredittel, ezért kreditérték nem számolható a BBN-KOR11-101/1, 102/1-es tanegységekhez is. 2012.10.19. 
Köszönöm szépen, nekem a 11-es tanegységek ugyan nem kellenek, de azért kedves, hogy szólnak. Ezzel egy időben pedig a Tantervinformáció menüben is "kizöldült" a nyolc kreditnyi második keleti nyelvem - hurrá!

Ezt követően nagyon remélem, hogy abszolválásnál egy macskabajusznyi problémám sem lesz a kreditekkel.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^