Subscribe:

Ads 468x60px

2012. március 17., szombat

Szótárgép - A csomag

Tehát miután kóboroltam egyet(-kettőt-hármat...) a Verseny utcában, és harmadszori próbálkozásra megtaláltam a megfelelő bejáratot, majd kedves postás bácsik segítségével a megfelelő újabb bejáratot, és átvettem a csodás kis csomagomat, haza is szaladtam vele, és jól kibontottam :D Ennek a képsorral való dokumentálása következik ^^


Íme, ez itt maga A Csomag. A tökéletes alap, amin fotóztam, egy forgószék, még mielőtt bárkiben felmerülne a kérdés XD Az üveg pedig azért van ott, hogy a méretet lehessen mihez viszonyítani :) Viszonylag kicsi csomag, és viszonylag könnyű is. És most bontogatás!


Íme, a tartalom. Pukkanós zacsiban a tok is és a gép is, a fennmaradó hely a dobozban szintén pukkanós zacsival bélelve. Kizárt, hogy bárminek baja essen, piros pont a Japonica Marketnek :D


A pucér dobozok, zacsi nélkül. Tudjátok, micsoda emberfeletti önmegtartóztatás kellett a folyamat fényképezéséhez? Legszívesebben darabokra cincáltam volna ott helyben az összes csomagolást, ami elválasztott a kis drágaságoktól :D


És végül a szótárgép, a fülhallgató, az adatkábel, és a mellékelt elemek. (Jobbról balra, ha esetleg nem lett volna egyértelmű :D) Elnézést a gyér képminőségért, de mire hazaértem, meglehetősen pocsékok lettek a fényviszonyok. Azért a lényeg látszik :)

A ruhába öltöztetett, azaz tokba bújtatott gépről még nincs képem, de ígérem, fogok készíteni róla :D Meg amikor úgy érzem, a legtöbb funkcióját már sikerült felfedeznem a kis drágának (még nem találtam neki nevet, pedig a legtöbb elektronikai kütyümnek van!), akkor arról is írok majd bejegyzést ^^

5 megjegyzés:

lex írta...

Nagyon csinos kis ketyere, de az árától majdnem hanyatt vágódtam oO Azt hittem, 20-30 között lehet egy ilyet megúszni, de nyilván alábecsültem...

Majd kérek róla részletes használati utasítást, mert nem láttam még ilyet és kíváncsi vagyok, hogy hogy működik :)

Sedna írta...

Pedig én még viszonylag olcsón úsztam meg :D Meg eleve az egyik legolcsóbbat választottam XD Ha kitapasztalom a kis drágát, feltétlenül írok róla bejegyzést ^^

Sabolc írta...

Ha nem kell kézírásfelismerés, kapható itthon is, sokkal olcsóbban, és kezdő japánszakosnak éppolyan jó (ugyanúgy van benne japán-japán, angol-japán-angol szótár, csak a csomó extra nincs, amit amúgy sem használnál, például az XD-D6200 (most már az XD-D sorozat van) főzős könyvei... :-)

http://shop.maido.hu/index.php?main_page=index&cPath=72&zenid=cljfpblnq8u94pubahc26ok0d6it4af1

Sedna írta...

Pont a kézírás-felismerés volt szinte az egyetlen "minimum követelmény" részemről, az esetek 98%-ában ezt használom, ha előveszem a kis kütyüt :D De köszönöm szépen a linket, és az alternatívát, hátha valaki erre téved és neki pont erre van szüksége ^^

Sabolc írta...

Természetesen... csak figyelembe véve, hogy legalább 40 ezer forint különbség van a kézírást felismerő és nem felismerő modellek között, a Windowsban benne van a kézírásfelismerés, és mindössze pár ezer forint egy rajzolótábla PC-hez (egérrel is lehet, csak kényelmetlenebb), esetleg más spórolni akar... meg ezt otthon is lehet kapni... :-)

De egyébként épp a minap néztem át a legfrissebb kínálatot (nemcsak a katalógusokat: http://casio.jp/exword/catalogue, http://www.sharp.co.jp/edictionary/pdf, elsétáltam a Yodobashiba nyomkodni őket), nem tudom, mennyire tudatosul az emberekben, hogy ezek nagyon belpiacos termékek, hiába van benne orosztanfolyam, japánul van :-)... egyedül a Canon gyárt olyanokat, aminek idegen nyelvű menüje is van. Én augusztusban megyek legközelebb haza, ha valakinek kell szótárgép (akár a legfrissebb modellek), most szóljon... ;-)

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^