Subscribe:

Ads 468x60px

2011. október 12., szerda

Kalligráfia időpontok!

A mai megbeszélés eredményeképp (ahol én körülbelül 10 percig voltam jelen, amíg Dávid-san hathatós közreműködésével megfelelő időpontra akadtam, majd a korábban említett 1500 Ft-nyi adakozást is lezavartam) kiderültek a kalligráfia szakkör időpontjai:

Hétfő: 14:00 - 15:30
Szerda: 15:00 - 16:30
Csütörtök: 14:00 - ameddig van kedv és idő

Mindenki akkor jön, amikor szeretne, akár hetente háromszor, akár hetente egyszer, és az sem tragédia, ha valaki késve esik be. Aki szeretne részt venni az órákon, az a holnapi nap folyamán keresse meg Ádámot a H épületben, és adakozzon  neki 1500 jó magyar forintot :) (9:00 és 14:00 között, valamint 17:30 körül/után találjátok meg őt az említett helyen.) Mert valamire és valamivel ugye azért alkotni kell ^^

Én csütörtökönként tervezem rontani a levegőt egészen 15:30-ig, amikor is egy japán gyakorlat meghiúsítja az éjszakába nyúló kalligráfiázás terveit, de valamit valamiért :D

Tényleg csak ajánlani tudom ezt a lehetőséget, mert ha utánanéztek, ti is megfigyelhetitek, hogy egy hivatalos keretek között szervezett kalligráfia szakkörért több tízezer forintokat is elkérnek, ráadásul itt még ismerős terep és ismerős arcok is lesznek :) Én magam tavaly nem jártam, de csak jót hallottam a foglalkozásokról is és az értük felelős Feri-sanról is, úgyhogy hajrá! ^^

Az információkért hatalmas köszönet Szabó Líviának, aki a facebookos csoportban közzétette mindezt.

Ui.: A helyszín amikor legutóbb kérdeztem még kérdéses volt, ha valaki megtud valamit, csipogjon nyugodtan :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^