Subscribe:

Ads 468x60px

2011. október 10., hétfő

Borzalmas japán ZH eredmény ^^;

Igen, igen, ma kiosztotta Uchikawa sensei a dolgozatokat, és valóban elég szörnyűek lettek XD Jómagam kemény 64%-ot produkáltam, ami az átlagom alatt van kb 25-30%-kal :D A legtöbb pontot természetesen a szavaknál vesztettem, de egyetlen olyan feladat sem volt, amit maximum pontosra tudtam megírni... ég a fejem, na. És még Uchikawa sensei kért bocsánatot, ez annyira kis japános hozzáállás :D

Szerencsére legközelebb a szavak tekintetében változások lesznek, és Uchikawa sensei kiválasztja majd azokat, amelyeket érdemes megjegyezni, mert hasznosak, és csak azokat kell majd megtanulni :) Még ha a szavak 90%-ára azt is mondja, hogy meg kell tanulni, akkor is jól járunk, hiszen az kb -50 szó XD A nyelvtant meg meg kellett volna ugye tanulni, erre nincs mentség :)

Holnap elvileg a régi japán ZH eredménye is közzé tétetik, kíváncsi leszek arra is, mert az sem lett egy 90%-os valami, az biztos ^^;

EDIT [2011.10.10. 20:37]: Most hogy belegondolok, de, volt egy darab feladat, ami max pontos lett :D A fogalmazás, amibe csak olyan dolgokat írtam, amikről tudtam, hogy jók XD

3 megjegyzés:

Nana írta...

Megnézed majd az enyémet is? Tudom, hogy egyes lett amúgy, de felhatalmazlak rá, hogy megnézd - én valószínű holnap itthon leszek, szerdán produkálnom kéne egy újabb fejezetet a szakdogámból :D

Nana írta...

A régi japánra gondoltam :D Én is alulmúltam amúgy magamat, de hát a negatív csúcsok után csak felfelé vezet az út :)

Sedna írta...

Aaah, nem értettem az összefüggéseket, de így már oké :D Majd megkérdezem Szabó Balázst, megnézhetem-e a tiédet is, remélem itt egyetemen már nem divat az, amit gimnáziumban toltak, azaz a "nem-mutathatom-meg-csak-neki-és-csak-személyesen" jellegű hozzáállás XD

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^