Subscribe:

Ads 468x60px

2011. szeptember 9., péntek

Fontos információk másodéveseknek!

A mai nap folyamán Uchikawa tanárnőtől és Umemura tanárnőtől is fontos információkat tartalmazó üzenetet kaptunk. Azok számára, akik mégsem kapták meg (én például Uchikawa tanárnő leveléről csak a többiektől értesültem), vagy bármi okból kifolyólag lemaradtak a dologról, íme:

Szeptember 12-én, hétfőn, a japán nyelvgyakorlaton a JBridge első fejezetével fogunk foglalkozni, amennyiben elég sokan viszünk tankönyvet, vagy legalább az első fejezetét :) Viszont ha elmulasztjuk ezt, és a könyvhiány miatt lehetetlenné válik a tanulás, akkor bizony számonkérés lesz helyette! O.o Szóval mindenki hipergyorsasággal szerezzen egy JBridge-et, vagy legalább egy első fejezetet :D Tehát aki nem akar tesztet írni az elsőéves anyagból, az csipkedje magát!

A másik fontos tudnivaló a szakszövegolvasás órával kapcsolatos. Mivel három külön csoportra leszünk bontva két külön tanárnál, ezért ennek a részleteit az óramegbeszélésen tárgyaljuk meg, valamint a szintfelmérő tesztet is ekkor fogjuk írni. (Ez alapján osztanak majd be minket különböző csoportokba.) Az óramegbeszélés időpontja: szeptember 13. kedd, 13:30. (Szabó Balázs tanár úrnak tervezek egy e-mailt küldeni, hátha ő erről még nem értesült. Így ugyanis az első régi japán gyakorlaton senki sem fog megjelenni.) A megjelenés kötelező!

EDIT [12:58]: Na, én most kaptam meg Uchikawa tanárnő levelét :) Egy kicsit eltévedt az internet végeláthatatlan mezőin, úgy tűnik.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^