Subscribe:

Ads 468x60px

2011. július 6., szerda

További könyvtárinfó bonyodalmak

Túl egyszerű lenne az életem, ha nem kellene még párszor beszaladgálnom az egyetemre, úgyhogy elintézték nekem - ma is be fogok menni.

Írtam egy levelet ugyan a tanszéknek - a be nem került jegyemmel kapcsolatban -, de választ még nem kaptam. Helyette kaptam viszont egy ETR üzenetet, amely közölte velem, hogy én nem jelentem meg a könyvtárinfó vizsgán. Ez egészen meglepő, tekintve, hogy az indexemben még a jegy is szerepel...

Szerencsére(?) ma háromtól van egy jegybeírási lehetőség, úgyhogy szépen bevonszolom magam, és megpróbálom diszkréten rájuk borítani az asztalt :) Ez a mai program. Holnap a tipográfia jegyemet íratom be, de mivel csütörtökönként nem lehet leadni az indexet, pénteken pedig nem leszek itthon, ezért marad a jövő hét. Ó boldogság.

Ha mondjuk Szombathelyen élnék és kollégista lennék, kifizetnék nekem az útiköltséget? Már nem is számolom, hányszor mászkáltam ki-be az egyetemre, önhibámon kívül. De persze szaladgálni nekem kell, mert az én érdekem, hogy megkapjam a jegyeimet, amit megszereztem. No comment.

3 megjegyzés:

lex írta...

Jövő héten végre én is szeretnék megszabadulni a fekete kis könyvecskétől :)

Sedna írta...

Hajrá! Remélem, zökkenőmentesen sikerül majd :) (Mindkettőnknek :D)

lex írta...

Hát... ma mentem volna még jegyet íratni, de otthon hagytam az indexem, munkából meg persze nem engednek haza érte... úgyhogy még kuncsorognom kell a tanárnak, hogy SOS írja be a jegyem jövőhéten :/

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^