Subscribe:

Ads 468x60px

2011. július 6., szerda

Rég jártam az egyetemen (könyvtárinfó 3)

Nos, hazaértem az egyetemről. A problémámat Sebestyén professzor úr meglepően segítőkészen kezelte, sőt nekem úgy tűnt, kifejezetten a szívére vette a dolgot. Amikor vázoltam a problémát, elmondta, hogy a jegyeket a titkárnője intézi, de őt mára már hazaküldte, így legkorábban holnap délelőtt tudja elintézni az ügyet. (Nekem igazából mindegy, a héten már úgysem tudom leadni az indexemet.)

Írt tehát a titkárnőjének egy üzenetet a nevemmel és EHA-kódommal, amiben összefoglalta a problémát, valamint megkérte őt, hogy amint kijavította az érdemjegyet, hívjon fel engem (ennek érdekében elkérte a telefonszámomat) valamint e-mailt is küldjön (majd az e-mail címemet). Ez nekem kissé túlzásnak tűnik, tekintve, hogy az ETR automatikusan üzenetet fog küldeni a jegyváltozásról, de nem akartam visszautasítani a jóindulatot :D

Szóval ha minden jól megy, holnap délelőtt az ETR-be is bekerül a valós érdemjegy, valamint az indexemben is megtelik minden rublika. (Mindeközben erőteljesen gondolkodom egy "problémák" címke létrehozásán...)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^