Subscribe:

Ads 468x60px

2011. június 14., kedd

Az ókori és a keleti irodalmak műfajai vizsga (OKE-141), alapvizsga jegy, újabb e-mail

Ez a vizsga sem okozott meglepetést olyan szempontból, hogy a kérdések között nem volt megválaszolhatatlan, vagy hihetetlenül nehéz. Teljesen korrekt számonkérésről volt szó, amely ugyanolyan keretek között zajlott, mint a vallások vizsga. Egyetlen nehézséggel szembesültem a vizsga írása során: nem volt időm befejezni az utolsó feladatot, ami sajnos pont a legtöbb pontot hozta volna a konyhára. Okoskodásra nem volt lehetőség, mert Déri professzor úr egyértelműen kikötötte, hogy csak sorrendben oldhatjuk meg a feladatokat, így nem volt esélyem az - egyébként gimnáziumi éveim során gyakran alkalmazott - "kezdem azzal amit tudok és sok pontot ér" módszerre. Ezen kívül úgy érzem, hoztam a formámat, tehát nagyon rossz jegyet nem kaphatok :)

A mai nap másik nagy eseménye az alapvizsga jegybeírása volt. Négyest kaptam, ami azt hiszem megfelel a teljesítményemnek, ilyesmire számítottam :D És emellett megtekinthettem a záróvizsgámat is kijavítva, ami hát egy kicsit gyérre sikerült (79%), de a végeredmény a lényeg, nem igaz? :D

Hazaérkezésem óta a mondattannak szentelem ugyan minden percemet (holnap vizsga, eddig nem túl biztatóak az előző vizsgaidőpontot túléltek beszámolói és eredményei), de annyi szünetet tartottam, hogy újabb e-mailt írjak Stanley Ward tanár úrnak. Talán még emlékeztek, hogy rosszul írta be a jegyemet ETR-be, és a levelemre válaszul azt kaptam, hogy előfordulhat: csak szeptemberben tudja kijavítani az eltérést. Nos, a mai napig tartott a "hátha-mégis-küld-egy-kuzusmailt-és-bemehetek-hozzá" türelmem, ma írtam neki, hogy ha lehetséges és ő nem ellenzi, akkor a tanszéken keresztül intézném el a jegyváltoztatást. Így neki sem kell bejönnie, és én is birtokában leszek az egyező jegyeimnek.

Ha bármi újabb fejleményről tudok beszámolni, jelentkezem :) Addig is gondoljatok rám ^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^