Subscribe:

Ads 468x60px

2011. május 21., szombat

Meddig jutottunk fél és egy év alatt?

Persze ezalatt nem 6 és 12 hónapot kell érteni, hanem 1 és 2 szorgalmi időszakot. Ahogy azt már egy korábbi bejegyzésben megígértem, álljon itt először az előző félévi, majd az idei félévi beszédem, amelyeket a szóbeliken felmondtam (természetesen magyarra fordítva). Enjoy!

Megjegyzés: A fogalmazásoknak nem az volt a lényege, hogy feltétlenül igaz történeten kell alapulniuk, ezért az aggódó lelkű olvasóknak előre szólok: a "Rossz élmény" c. iromány nem igaz :D Valamint néhol igen magyartalannak hangzik egy-két mondat, de igyekeztem majdnem hogy tükörfordítással dolgozni, elnézést kérek érte. De így talán teljesebb a kép, mit tudok kifejezni, és mit nem :)

1. félév vége

Téli szünet

A téli szünet az egyetemen nagyon hosszú. A gimnáziumban a szünet karácsonytól újévig tartott. De ez a szünet nem lesz nyugodt, mert nagyon sok vizsga lesz.

A szünet december huszadikán kezdődik, és február tizenharmadikán ér véget. A barátommal együtt karácsonykor Szombathelyre megyünk. Ott találkozunk a családdal. Ebből a városból származunk, ezért sok barátunk itt él. Ezért úgy tervezzük, karácsonykor a barátokkal és a családdal leszünk. Talán a nagymamámmal is találkozunk.

Nagyon szeretem a karácsonyt, mert mindenki ajándékokat kap. Ezen kívül sok édesség is van. De Krisztiánnak huszonhetedikétől dolgoznia kell, ezért visszamegyünk Budapestre. Újévig Krisztián dolgozik, én pedig tanulok. Nem igazán szórakoztató, igaz?

De harmincegyedikén biztosan nem tanulok. Úgy tervezzük, a Budapesten élő barátainkkal találkozunk, iszunk, táncolunk, sokat beszélgetünk.

Januárban sok vizsgám lesz, ezért tanulnom kell. De január tizennyolcadikán lesz az utolsó vizsgám, ezután pedig nyugodt lesz a szünet. Sokat fogok aludni, pihenni, szórakozni, barátokkal találkozni, animét nézni, könyvet olvasni, tévét nézni. Február tizennegyedikéig mindegy, mit csinálok. Szeretem a szünetet.

2. félév vége

Rossz élmény

A legrosszabb napom május tizenharmadika, péntek volt. A péntek tizenharmadikának rossznak kell lennie, de ez túl rossz volt.

Pénteken nincsenek óráim, ezért általában tíz óra körül kelek fel. De ezen a pénteken korán kellett volna kelnem, mert úgy terveztem, egy barátommal találkozom. De elfeledkeztem az ébresztőóráról, és elaludtam. Nyolc körül kellett volna kelnem, és én fél tizenegykor keltem fel. A barátom egy órán keresztül próbált hívni, de ki volt kapcsolva a telefonom.

Miután bocsánatot kértem a barátomtól, elmentem boltba. A boltban megtaláltam a kenyeret és a húst, de tojást sehol sem találtam. Tizenöt percen keresztül kerestem, de sehol nem volt tojás. Ezután kerestem egy bolti asszisztenst, és megkérdeztem őt. Azt mondta, "nincsen tojás". Tojás megvétele nélkül mentem haza.

Az ebéd készítése közben elvágtam az ujjam, hozzáértem a forró serpenyőhöz és két tányért eltörtem. Gyűlölöm a péntek tizenharmadikát.

Délután felhívott a barátom, és azt mondta, túlóráznia kell. Délután hat körül kellett volna hazaérnie, de csak tízkor jött meg. Miután hazajött, együtt elkészítettük a vacsorát, és megettük. De én túl sokat ettem, ezért éjszaka egyáltalán nem tudtam aludni. Ez volt az én legrosszabb napom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^