Subscribe:

Ads 468x60px

2011. április 7., csütörtök

ZH eredmény

Eredetileg azzal a mondattal akartam kezdeni ezt a bejegyzést, hogy "ez lett az eddigi legrosszabb ZH-m", de azt hiszem ezzel örök ellenségemmé tenném a szaktársaimnak azon csoportját, akik olvassák ezt a blogot XD A 90% ugyanis nem különösebben rossz eredmény. (Az állítás, miszerint ez az eddigi leggyengébb, ettől függetlenül helytálló!)

Ahogy arra számítottam, a mondatfordítások nem sikerültek különösebben fényesen (5 mondatból hármat tudtam úgy-ahogy lefordítani), a partikulák közül viszont csak egyet rontottam el (azt hiszem ebből is öt volt), ami egész jó arány, tekintve, hogy egyet tudtam csak közülük biztosan. Számomra igen meglepő módon az 5-6 mondatos fogalmazásomban nem lett hiba O.o Pedig azt igencsak sietve írtam, mivel akkor tudatosult bennem, hogy még egy oldal hátravan a ZH-ból, viszont csak kb 15 perc áll rendelkezésre mindehhez.

A szavakat és kanjikat szokatlan módon igencsak alaposan tanultam meg, úgyhogy ebben nem is lett hibám (azért valami gyümölcse volt a több órán át tartó kanji-írogatásnak...), viszont minden más feladatban volt egy-két elpotyogtatott hibám, így 10% le is csusszant az eredményből elég könnyen.

A vélemények megoszlottak azzal kapcsolatban, hogy ez a ZH volt-e nehezebb, vagy az előző. Az eredményeket nézve én azt mondom, ez volt nehezebb, viszont van szaktársam, aki ez ellen kézzel-lábbal tiltakozna, mert szerinte a második volt könnyebb - és az ő eredménye ezt is tükrözi. A dolog tehát relatív :)

Ennyit a második ZH-ról, nagy terveim vannak mára még (tanulással kapcsolatban), úgyhogy jobb is, ha nekiállok. A terveim közül van, ami a bloghoz kapcsolódik, és ha minden jól megy, látni is fogjátok, kedves Olvasók, az eredményét :)

Majd jelentkezem!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^