Subscribe:

Ads 468x60px

2011. március 30., szerda

Holnap megint ZH x)

Ismét elérkezett az idő egy kellemes ZH-írásra, ami ellen mindössze annyi kifogásom van, hogy nem tudom, mennyire leszek topon agyilag este hattól fél nyolcig, ugyanis ekkor fogjuk írni. Addig még meg kell váltanom a világot, mert ugyan begépeltem a szavakat, kanjikat és nyelvtant, az első kettőt ki is nyomtattam, de a tanulás még hátravan, sőt az olvasmányokkal is illene megbarátkoznom holnap estig. Terveim szerint a szavakat és kanjikat ma délelőtt (még művtöri előtt) tanulom meg, a nyelvtant délután nézegetem, az olvasmányokat pedig holnap nyelvek és írások valamint japán között rágom át. Kívánjatok sok szerencsét!

Az eredeti tervemhez képest nyilván el fogok csúszni, mert merész terv egy fél délelőtt alatt megtanulni minden szót és főleg az összes kanjit, de már meg szoktam hogy túl sokat tervezek :D Annyi mindenesetre biztos, hogy többet fogok tanulni, mint az előző ZH-ra, mert végül ugyan jól sikerült, ettől függetlenül nem voltam biztos a tudásomban... frusztráló úgy kanjikat írni egy dolgozatba, hogy "hát mintha ez a gyök lenne itt, vagy az a másik?" XD

Hogy mikor jelentkezem a ZH élménybeszámolójával, azt nem tudom, mert csütörtökön mikor este hazaérek, előreláthatóan pakolászni fogok, ugyanis másnap megyünk Szombathelyre meglátogatni az otthoniakat. És egészen vasárnapig nem is jövünk vissza, ami csak azért kétségbeejtő, mert kedden amerikai kultúra ZH XD Interneten! A Moodle segítségével, reggel 8-tól 9-ig interneten fogunk ZH-t írni. WTF? Én még ilyet életemben nem csináltam, de oké. Kicsit félek a kérdések jellegétől, mert Stan elég bátran jelentette ki, hogy csalni nem fogunk tudni... mi számít csalásnak? Hogy az ölemben van a tankönyv és a füzet - ezt hogy akadályozza meg? Kíváncsi vagyok, na :D Erről biztos mesélek majd.

Majd jelentkezem!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^