Subscribe:

Ads 468x60px

2010. december 3., péntek

Vizsgabeosztás 2010-2011/1. félév


Íme a vizsgaidőszakom, legalábbis ez a jelenlegi verzió. Majd kiderül, inamba száll-e a bátorságom és hátrébb pakolom-e a dolgokat, reményeim szerint nem fogom. Azt hiszem egyértelmű, hogy a "minél hamarabb essünk túl rajta" hozzáállás lelkes híve vagyok :)

EDIT (2010. 12. 03. 22:41): Véletlenül rosszul írtam fel az írásbeli és a szóbeli japán vizsgák sorrendjét, de kijavítottam :)

EDIT 2 (2010.12. 08. 9:13): Most vagy a jót javítottam ki rosszra, vagy nem javítottam ki semmit, mindenesetre a szóbeli és az írásbeli japán vizsgák ideje nem stimmelt XD Szóval elvileg MOST már jó. Plusz az előző "EDIT" dátumaként december 13-at tüntettem fel, ami nem igazán felelt meg a valóságnak, szóval ezt is kijavítottam :D

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nájsz.
Első félévesnek (mélyvíznek) kiváló.

Sedna írta...

Köszönöm az elismerést ^^; Amikor túl leszek rajta, én is nájsznak fogom találni azt hiszem :D

Ngie írta...

Amikor volt is ennyi vizsgám, legalább szét voltak pakolva...

Sedna írta...

Egy kicsit én is szét tudnám pakolni, de így is úgy is lenne jó pár egymás mellett... legalább hamar túl leszek rajta :D Kicsit olyan lesz, mint suliba járni XD Újév első hetén pl 3-4-5-6. ugye vizsga, 7. meg jegybeíratás XD

Ngie írta...

Viszont a negyedikre már kiba fáradt leszel :s
Szurkolok Neee-chan!!!

Okuninushi írta...

がんばってください。

Sedna írta...

ありがとう ございます! 

Csilla írta...

Szurok szurok nagyon szurok!!!! :)

avagy: Ganbatte ganbatte! ;)

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^