Subscribe:

Ads 468x60px

2010. augusztus 27., péntek

Hangot adtam kétségbeesésemnek :)

Pár napnyi várakozás után végül rászántam magam, hogy - tudtommal elsőként - szót emeljek a csütörtöki óratömörülés ellen. Eredetileg Uchikawa tanárnő blogjára szántam az írást, amit röpke 20 perc vérizzadás után sikerült megírnom, de a honlap egy kedves, japán nyelvű hibaüzenettel (この内容には必ず入力してください。) meghiúsította ezt a tervemet. (A google fordító szerint ez annyit tesz: Kérjük, adja meg a tartalom szükséges. A lényeg azért kihámozható.)

Ezután a szöveget némileg átírtam, és végül kurzusfórumra tettem fel. Remélem, nem én vagyok a retardált, és valóban kiküszöbölhetetlen problémáról van szó, amit csak órarend-variálással lehet megoldani. Nagyon szeretném azt hinni, hogy nem egy teljesen triviális és könnyen megoldható problémát fújtam fel akkorára, hogy még a kurzusfórumra is átér ^^

Amint érkezik válasz az észrevételemre, jelentkezem ^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^