Subscribe:

Ads 468x60px

2010. február 14., vasárnap

E-felvételi -> jelentkezés

És igen, megtörtént!

Tegnapelőtt (február 12-én) leadtam a jelentkezésemet, szóval maradjunk annyiban, hogy hitelesítettem. Ügyfélkapu + e-felvételi = számomra legkényelmesebb jelentkezési módszer ^^ Mindenféle adatok megadása és dokumentumok bescannelése után végül megszületett a végső sorrend is:

  1. Eötvös Loránd Tudományegyetem - Bölcsészettudományi kar - Keleti nyelvek és kultúrák - Japán szakirány - Államilag támogatott
  2. Eötvös Loránd Tudományegyetem - Bölcsészettudományi kar - Keleti nyelvek és kultúrák - Japán szakirány - Költségtérítéses
  3. Eötvös Loránd Tudományegyetem - Bölcsészettudományi kar - Anglisztika - Államilag támogatott

Az első helyre való bekerüléshez úgy sacc/kb 450 pontot nem ártana összeszednem az érettségivel és az évvégi jegyekkel, ami nem lesz egyszerű, de nem is lehetetlen.

Az érettségire való jelentkezési lapot is sikerült a közel(?)múltban leadnom:
  • Magyar nyelv és irodalom - középszint
  • Matematika - középszint
  • Történelem - középszint

Csak semmi bonyolult :D Ezen kívül harmadik (akarom mondani tizenegyedik...) év végén érettségiztem angolból emelt szinten (94%) és negyedik (azaz tizenkettedik) év elején pedig németből középszinten (97%).

Nah, egyelőre ennyi, amint lesznek újabb fejlemények, jelentkezem! ^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^