Subscribe:

Ads 468x60px

2013. május 21., kedd

Felvételi vizsgabehívó, új tervek

Ma megkaptam a vizsgabehívómat az írásbeli felvételire. A terveim közben igazából teljesen megváltoztak, így elmenni nem fogok a felvételire, de azért jó tudni, hogy a lehetőség megvan :D Mellékeltek egy sárga csekket is, a vizsgadíj 4,000 forintjáról. (Ezt legalább nem kell kifizetnem potyára, ellentétben a felvételi eljárás díjával.)

Eddig ide nem írtam ki, de az új tervek konkrétan ezt a képzést takarják, azaz egy olyan szak- és műfordítói képzést, ahol nyelvpár választásnál bizony az angol mellé tudok japánt is választani! (Vagy fordítva, ezt még meggondolom.) Mivel egyrészt a jelenlegi japán tudásom aligha lenne elég ennek a képzésnek az elvégzéséhez, másrészt csak költségtérítéses formában indul a dolog, nekem meg nincs elfekvőben ennyi pénzem, ezért jövőre futok neki a dolognak :D Addig is feltornázom a japánomat egy használhatóbb szintre, illetve reményeim szerint összeszedek egy kis pénzt is.

Igazából rettenetesen örülök, hogy Heni barátnőm rátalált erre a képzésre, mert nagyon sajnáltam volna, ha ezt a három év japán tanulást csak úgy el kellett volna felejtenem, és egészen más irányba mennem. (Mert azért valljuk be, angol-német fordítóin aligha lett volna esélyem a japánommal villogni.) Na és persze a blog kérdése is megoldódott! (De hát nyilván nem ez alapján választom meg mit kezdek az életemmel. Csak egy kicsit. Nem ám :D)

Szóval lelkes vagyok, meg minden, ezért ha bárki olyasmit szeretne megosztani velem, hogy szerinte ez a képzés lófüttyöt sem ér, vagy bármi hasonlót, az kérem, tartsa meg magának a véleményét :D Ne pukkasszátok ki a lufimat! Velem együtt örülni viszont szabad :D

A záróvizsgáig valószínűleg nem fogok nagyon jelentkezni, de utána megpróbálom összeszedni magam, ígérem! Írok majd a vizsgákról, tantárgyakról, a záróvizsgáról természetesen, meg majd a diplomaosztóról is, na meg a "feltornázom-a-japánom" projektről is szeretnék beszámolni :D Addig is szurkoljatok nekem, leginkább június 14-én, a záróvizsga napján! Köszönöm! :D

8 megjegyzés:

blanca írta...

Innen jár egy virtuális ölelés, hogy belinkelted ezt a képzést. :D

Sedna írta...

Örülök, hogy sikerült felkeltenem az érdeklődést :D

Ashtray_heart írta...

頑張って! bár én még nem tartok itt, kellemes meglepetésként ért, h van ilyen képzés (IDE járok, de nem tudtam...:D), köszi a linkeket! :)

Sedna írta...

Hát ezek szerint nagyon nagy titokban tartják a dolgot :D Ha egyszer csak eltűnnék és a holttestemet se találják, akkor valószínű bosszút álltak amiért közzé tettem ezt a szupertitkos lehetőséget XD

lex írta...

Valószínűleg még a KRE-n leszek, mire ideérsz, úgyhogy majd meghívlak egy nagyon finom meggyes itókára az automatából! :D:D

Sedna írta...

Jóóó! :D Szavadon foglak! :D

lex írta...

És persze azt is fontold meg alaposan, hogy nagyon finom szendvicseink vannak a büfében... ez azért nyomós érv, nem igaz? ;)

Sedna írta...

Feltétlenül :D Bár ez az eltéről is elmondható, szerintem :D Na meg a zöldséges tekercs és a pikáns gyros párna... maximum majd visszajárok a Presszóba kajáért, nagyon messze nincs a KRE-től XD

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^