Subscribe:

Ads 468x60px

2012. október 12., péntek

Szakdolgozati címbejelentő lap

Na, nézzük csak, hogyan is zajlott ez a dolog. Az első lépés az volt, hogy a kiszemelt témavezető-áldozatomat, azaz Papp Melinda tanárnőt felkerestem szerdán a fogadóóráján, miután írtam neki egy e-mailt a szándékaimról. Rövidke megbeszélést követően négy(!) könyvet is adott, amiben potenciálisan szó lehet a Nihonjinronról (ez önmagában több mint amit az Alapítvány könyvtárában találtam egyébként), valamint aláírta nekem a címbejelentő lapomat.

Ezt követően meglátogattuk tömegesen Szabó Balázs tanár urat, aki egy Távol-Keleti Intézet pecséttel látta el a szent dokumentumot, majd Birtalan tanárnőt is el kellett csípnünk, ugyanis Hamar Imre tanár úr (a tanszékvezetőnk) jelenleg külföldön van, és az ő távollétében Birtalan tanárnő intézi az ügyeket helyettesként. A tanárnő irodájában mellesleg készült egy fénymásolat is a papírról, máig tisztázatlan céllal, bár gondolom a lényeg az volt, hogy be tudják bizonyítani, mégis mit írtak alá és mit sem, nehogy a szignó megszerzése után írjak még valami meghökkentően obszcén kötőszót a szakdolgozatcímem végére. (Hogy miért tennék hasonlót, az rejtély, de hát ki tudja.)

Dobpergés, miegymás, tehát, a címem: "Nihonjinron, a japán egyediség elmélete". Hihetetlenül semmitmondó, nagyon tág, emellett rögtönzött és spontán címről van szó, de remélhetőleg majd egy frappáns és ennél lényegesen szakmaibb hangzású alcímet is kap majd a dolgozat :D Legalábbis terveim szerint kapni fog, reméljük a kami-samák is így akarják majd.

Mivel a fentebb leírt ügyintézés szerdán délután zajlott, nekem pedig még órám is volt ezt követően, ezért aznap már nem tudtam leadni a papírt a TO-n. Két lehetőségem maradt: péntek délelőtt vagy hétfő délután. (Mert ugye hétfő az utolsó leadási nap.) Mivel feltételezéseim szerint a kar legalább 30%-a hétfőn akarja majd leadni a papírt, és nekem különben is csak reggel van hétfőn órám, a TO meg csak délután van nyitva, végül a péntek mellett döntöttem.

Fél kilenc előtt valamivel érkeztem meg a tett helyszínére, valójában abban a hiszemben, hogy a TO nyolckor nyit, de szembesülnöm kellett vele, hogy nem, kilenckor XD Pontban kilenckor megindult tehát a sor, és körülbelül negyed órás araszolás után elhangzott a folyosón a várva várt mentőmondat: lehet több irodába is folyamodni a szakdolgozati címbejelentőkkel. Kapva kaptunk az alkalmon, és egy kedves indológus lánnyal, akivel időközben szóba elegyedtem, át is vonultunk az egyik hátsó irodához. Elég kevesen tettek rajtunk kívül így, így körülbelül 3 percig tartott, míg bejutottunk, és még 12 másodpercig, míg kaptunk aláírásokat és pecséteket az eredeti, illetve a két másolt bejelentőnkre. (Az egyiket visszakaptuk egyébként.)

Ennyi volt a nagy kaland, bejelentő lap leadva, már csak meg kell írni a szakdogát :'D

2 megjegyzés:

lex írta...

Na, ahhoz akkor hajrá, meg kitartás! :D Mennyi idő van rá egyébként?

Sedna írta...

Köszi! ^^ Igazából fogalmam sincs, egyelőre bele se mertem gondolni, a határidőt sem tudom XD

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^