Subscribe:

Ads 468x60px

2012. június 24., vasárnap

Japán történelem 2. (BBN-JAP-252)

Teljesen elfeledkeztem a tantárgyleírásokról, elnézést minden érdeklődőtől :D A mai áldozatom a japán történelem előadás lenne, bár már előre látom, hogy nem sokat fogok tudni írni róla ^^;

Az előadásokat Szabó Balázs tanár úr tartotta. Tőle megszokott módon nagyon élvezetes órák voltak ezek, a már jól ismert humoros előadásmód sem maradt el. Elhangzott rengeteg rekeszizom-kínzó megjegyzés, amelyből egyet-kettőt sikerült lekörmölnöm a vad jegyzetelések közepette a füzetem szélére:
Ha az ember 25.000 barátjával ment el kirándulni, akkor azért biztonságban érezhette magát.
Ez fair enough volt Chousokabe Motochikának...
...a csata után meglepte magát további 3 millió kokuval.

Az időszak, amit átvettünk, az körülbelül az Edo-kor kezdetétől a japán-orosz háborúig tartott. A tervek szerint (gondolom én) tovább kellett volna talán jutnunk, lévén nem lesz több japán történelem előadás, de az élvezetes előadásmód áldozatokat követel :D (Azaz időt.) A tanár úr előszeretettel mesélt anekdotákat, vicces elméleteket, érdekességeket, stb. Ez tette olyan kellemessé az órákat annak ellenére is, hogy nagy buzgóságomban (mindent le kell jegyzetelni!) sokszor ínhüvelygyulladás-gyanúval hagytam el a termet :D

Summa summarum, aki teheti, járjon be az órákra, mert szerintem nagyon megéri.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^