Subscribe:

Ads 468x60px

2012. május 18., péntek

Vizsgabeosztás 2011-2012/2.

Íme, megszületett ő, a vizsgabeosztás. Az órarend a mai nappal érvényességét vesztette, mondhatni lejárt, megromlott, miegymás. Ennek örömére közzéteszem a vizsgáim jelenlegi állását. Ez egy igen optimista verzió, ugyanis nem szerepel benne a Tolkien előadást záró vizsga időpontja - mivel szerény terveim szerint a fordítással kiváltom a szóbeli vizsgát. Hogy ez sikerül-e, az majd csak nagyon sokára fog kiderülni...

Első pillantásra igen barátságosnak tűnik ez a naptárka (főleg mondjuk az egy évvel ezelőtt ilyeténtájt közzétetthez képest), de engem nem nyugtat meg :D A restaurációs irodalom, mivel szóbeli, természetesen a halálfélelem és a mániás depresszió már-már jól ismert vidékeire sodor, és nincs ez másképp a jövő héten esedékes angol szóbeli alapvizsgával sem. A történelem vizsgák enyhén kellemetlen összetömörülése szintén nem ad okot nagy örömökre, az pedig, hogy rögtön utána ott csücsül az irodalom, csak hab a tortán.

Tehát! Mint mindig, most is kétségbe vagyok esve, de mint mindig, valószínűleg ezt a vizsgaidőszakot is túlélem majd :D

Wish me luck ^^

4 megjegyzés:

lex írta...

Első ránézésre tényleg egész barátságos! :D

Sedna írta...

Remélem végig így fogom érezni én is :D

Névtelen írta...

Szia!
A Tolkien-es dolgozat leadási határidejét véletlenül tudod?

Sedna írta...

Szia!

Sajnos nem ^^; Én is gondolkoztam rajta, de azt mondta, hogy az utolsó vizsgaidőpont előtt egy-két nappal fogja a megajánlott jegyeket osztogatni, úgyhogy én megpróbálom az utolsó előtti vizsgaidőpont környékén elküldeni :)

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^