Subscribe:

Ads 468x60px

2012. január 30., hétfő

Kelet történelme vizsga

Csodák csodájára ma megtudtuk a jegyünket :) Jól megkéstek a javítással, de a lényeg, hogy végül sikerrel jártak még az index leadásának határideje előtt XD

Magáról a vizsgáról annyit tudok mondani, hogy az aktuális hat országhoz (Kína, India, Tibet, Korea, Mongólia, Japán) kapcsolódó 5-5 kérdésre kellett válaszolni. Idén a Kínához és Koreához kapcsolódó kérdések feleletválasztósak voltak, a többi országnál is maximum egy-két szót, nevet, évszámot kellett leírni.

A vizsga nehézségéről nem tudok objektív véleményt nyilvánítani, mert egyrészt ütközés miatt egy órára sem tudtam bejárni, másrészt ez volt az a vizsga, amire a négyes kombómban a legkevesebb figyelmet tudtam fordítani, így bevallom, szégyenletesen keveset készültem rá. Sokan vannak, akik szerint a vizsga tartalmazott olyan kérdéseket, amelyekre a válasz nem hangzott el órákon, de erre megint nem tudok mit mondani, mivel az előadásokon nem vettem részt.

Nagy kihívás volt ez nekem, mert - aki ismer, tudja - képtelen vagyok mások jegyzetéből tanulni, most mégis meg kellett tennem. Ismét szembesültem az örök problémámmal: nem tudok pontokba szedett jegyzetből tanulni. Egy-két nemzetségnévvel, vagy személynévvel nem tudok mit kezdeni önmagában, nekem hiányzik az állítmány, és egy vagon bővítmény is: mit csináltak, mikor, miért...? De a lényeg, hogy végül sikerrel vettem az akadályt.

Minden félévben kell, hogy legyen egy hármasom, ez idén sincs másként, most éppen a kelet töri jutott erre a sorsra :) Amit egyébként nem bánok, sőt hálás vagyok érte, mert tényleg ritka gyérül teljesítettem a vizsgán. Őszintén szólva aggódtam amiatt, hogy meg fogok bukni, mert terjengenek olyan pletykák, miszerint minden egyes országnál külön-külön el kell érni minimum 50%-ot ahhoz, hogy ne bukjon meg az ember. Ezt 80%-os biztossággal meg tudom cáfolni, mert én szerintem Tibethez semmiképp sem írtam 50%-nyi helyes választ... mégsem húztak meg :)

Már csak két jegy után kell rohangálnom az indexemmel, aztán le is adom gyorsan, és kiélvezem a hátralévő időt a "szünetből" :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^