Subscribe:

Ads 468x60px

2011. július 14., csütörtök

Üzenet próbaátsorolásról, avagy hogyan ijesszük halálra az egyszeri hallgatót

Az imént kaptam egy személyes üzenetet ETR-ben, amely az (egyébként szerintem korrekt) átsorolás nevű folyamatról szólt. Aki államilag támogatott képzésen ritka gyérül teljesít, azt szépen átzsuppolják költségtérítésesnek, aki pedig költségtérítésesen kiemelkedően jól produkál, átvehetik az államilag támogatottak közé.

Tudom, tudom, most jön az, hogy én ettől miért ijedtem meg, hiszen jók az eredményeim stb stb... De egyszerűen nem gondoltam volna, hogy küldenek személyes üzenetet nekem csak azzal, hogy "ilyen meg ilyen folyamatok zajlanak, de ne aggódj, téged nem érint". Vagyis érint, csak ja... Szóval XD

Az egész képernyőt elfoglaló litánia végén pedig ott ficeg a végső konklúzió: "A fenti adatok alapján Ön az átsorolás folyamatában részt vesz, de átsorolásra nem kerül, tanulmányait államilag finanszírozott formában folytathatja." Kezdhették volna ezzel is :D

Mindenki másnak ajánlom: a vastagon szedett rész elolvasása a lényeg XD

1 megjegyzés:

lex írta...

Én is most olvastam és jól megijedtem :D

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^