Subscribe:

Ads 468x60px

2011. május 17., kedd

Mondattan (BBN-ANG-151)

Ez most nem japán, mert hát azért minorja is van az embernek, szóval akit nem érint, attól elnézést kérek :D Marosán tanár úr az utolsó előadáson utalt két mintakérdésre, amelyek a SEAS honlapon találhatók meg, ennek a linkjét szeretném most közzé tenni. Én naiv ugyanis a course description környékén keresgéltem először, de rosszul tettem. Az exam info ugyanis egy külön pdf fájlban található a többi handout között. Íme a közvetlen link:

http://seas3.elte.hu/coursematerial/MarosanLajos/Examinfo.pdf


Én úgy értelmeztem az órán mondottakat, hogy beírogatós feladat is lesz, nem csak multiple choice, ráadásul ezt az információt felelőtlen módon terjeszteni is kezdtem - nem tudom, hogy lesz-e ilyen. A két mintakérdésből ítélve NEM, de azért jobb félni, mint megijedni :D Mindenkinek kellemes készülést, akit érint.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^