Subscribe:

Ads 468x60px

2011. március 1., kedd

Ösztöndíj

Szóval jól berezeltem az álhírek miatt, miszerint harminc kredit alatt esélyed sincs az ösztöndíjra, és most személyes példámmal szeretném bizonyítani, miszerint dehogynincs. Nem vagyok egészen biztos abban, hogy ezt így konkrétan közzé kéne tennem a világhálón, de ha belegondolok, bajom nem igazán származhat belőle :) Mindenesetre az összeg, amit most pár hónapig kapni fogok, 13.500 Ft. Ahhoz képest, hogy kételkedtem abban, hogy egyáltalán fogok kapni, szép összeg :D Célkitűzéseim szerint a jövő félév még szebb lesz, mert elvileg a páratlan félév mindig többet tejel (nem kell az elsőéveseknek fizetni ugye), és még a kreditem is több. Ollé!

Note: Nem kaptam e-mailt arról, hogy megállapították az összeget, se személyes üzenetet, semmit, csak megnéztem a várakozó kifizetéseket a pénzügyi adatok menüpontnál.

Még egy gyöngyszemet szeretnék megosztani az angollal minimális szinten megbirkózó olvasóimmal, amely az amerikai kultúra 1 névre hallgató előadáson hangzott el:
*phone starts to ring in the middle of the lecture*
Student: Sorry...
Stan: I'm gonna kill your family.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^