Subscribe:

Ads 468x60px

2011. január 14., péntek

Ókori és keleti vallások 1. - a jegy után

Pár perccel ezelőtt átéltem eddigi egyetemi pályafutásom legnagyobb meghökkenését :D:D Íme a kiváltó ok:

ETR üzenet: rögz.teljesítés Érték:5 I:2011-01-04 08:00 H:Gólyavár B terem K:BBN-OKE-121 Ókori és keleti vallások 1.


Magyarul ötöst kaptam! Mindenki örüljön velem, aki egy kicsit is ráér :D Ezennel meg kell cáfolnom minden urban legendet, ami terjeng a vallások vizsga osztályozása körül. Tény, hogy nem írtam össze sok marhaságot, és igen tisztességes mennyiségűt készültem, de ahhoz, hogy ötöst kapjak, bizony a javító tanár(ok) jóindulata is kellett. És ezt szeretném megköszönni! Bár optimális esetben azt hiszem ezt itt tanár nem olvassa, mármint nem biztos, hogy jól járnék vele :)

Bátran (és dagadó májjal) jelenthetem, hogy a kurzus elvégezhető, nagyon is :D Tessék komolyan venni, eljövendő korok keleti szakosai, és nem lesz gond! ^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^