Subscribe:

Ads 468x60px

2010. október 25., hétfő

Őszi szünet!

Nah, ez is elérkezett, itt egy hétfő és nincsen suli, hála a szünetnek :)

Pont jókor jött ez a kis szusszanásnyi idő, azt meg kell hagyni. A kezdeti lelkesedésem megfogyatkozott kissé, az órák (és professzorok) megmutatták valódi arcukat, és bizony belefáradtam a kanji- és szótanulgatásba is. És most itt van egy hét, hogy összeszedjem ismét a lelkesedést, a kitartást és az energiát, ami jó esetben vizsgaidőszak végéig ki fog tartani :D

Új feladatot kaptunk Uchikawa senseitől: naplót kell vezetnünk :D A ZH eredményei alapján párokba osztott minket a tanárnő, és a naplókat egymásnak javítgatjuk ki, majd a következő ZH-nál Uchikawa sensei megnézi őket ^^ Elvileg nem számít bele a jegybe, csak ha kétesre áll az illető. Szerintem élvezni fogom az írogatást, csak egyelőre kevésnek érzem a szókincsemet a feladathoz x) Viszont már előre várom, hogy ahogy hétről hétre egyre többet tudunk (kanjit, nyelvtant, szavakat), úgy szépen egyre jobbak legyenek a "bejegyzések" :D

A szünetet a jegyzetgépelés felzárkóztatására is szánom. Már bele is fogtam a hétvégén, egész jól állok vele, már csak a legutolsó hét jegyzeteit kell "digitalizálnom". Már kaptam arra utalást, hogy de jó, tőlem akkor majd lehet jegyzetet kunyerálni - remélem ezt senki sem gondolta komolyan XD Ha valaki beteg, vagy óraütközés miatt nem tud bejárni, az teljesen érthető, és én is örülnék, ha engem kisegítenének hasonló helyzetben, ez nem vitás. De ha valaki hobbiból/lustaságból nem jár be, vagy csak nem bír odafigyelni, az tartsa távol tőlem a jegyzetkérelmeit, mert nem vagyok jótékonysági intézmény, és még a végén halálos kimenetelű hegyibeszédet kap az illető jegyzet helyett XD

Kis kitérőként: nem igazán értem az ilyen emberek hozzáállását. Mármint aki nem jár be, mert minek, aztán utólag kunyerálja a jegyzeteket. Aki leírta azt a több oldalnyi rizsát, az szenvedett vele és energiát fordított rá (az én hülye és pedáns esetemben duplán). Úgyhogy nem járja, hogy ezek után elkunyerálja a lustábbik a szorgalmastól, aztán beseggeli és ugyanolyan jól vizsgázik, mint aki kb ötször annyi energiát fektetett a dologba egy félév során. *brrr*

Kifakadás vége, ez konkrétan nem irányult senki ellen sem, tekintve hogy még odébb van a vizsgaidőszak, és nem környékezett meg senki :D Ja, és mivel minden szentnek maga felé hajlik a keze, én is adtam már jegyzetet (nem feltétlenül egyetemi pályafutásom során) lógósnak, de az illető nagyon jó barátom volt, szóval mentességet élvezett XD Ez van :D

Gondoltam már rá, hogy sok energiát spórolnék ha kitalálnék valami más megoldást a kézzel írok + begépelek kétfázisú jegyzetkészítés helyett, de maximum laptopostól tudnám leegyszerűsíteni a folyamatot... a laptop viszont nehéz, és féltem is, meg lemerülhet... áh XD A lényeg, hogy nem alakult ki a heti rendszer, csak egy-két nap esetében (pl. kedden fél nyolckor hazaérve nincs az az isten, hogy én nekiálljak jegyzetet gépelni).

Remélem vizsgaidőszakig sikerül megerőltetni magam, és nem leszek ennyire lemaradva a jegyzetekkel. Most hirtelen mást nem tudok írni, nem tudom jelentkezem-e még a szünetben, majd kiderül. Bye-bye ^^

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Lizy szerintem bírná a strapát :)
Amúgy meg ebből tök jól meg lehet élni, egy féléves jegyzetért sok pénzt hajlandóak ám adni a hallgatók :P

Sedna írta...

Lizynek azóta már Murphy (Krisztián gépe) a háza, mert az enyém kicsit eltörött :D De a lelke, vagyis inkább az agya (vinyó) ugyanaz XD

Nem utasítanám vissza a jegyzetértékesítés lehetőségét, de
1. Túl sok a szorgalmas csoporttárs
2. Túl sok a jószívű csoporttárs
3. Az anyagi profit eléréséhez túl nagy az első két említett csoport metszete
4. Nincs pofám a közeli barátoktól zsét kérni, és ha nekik ingyen adom akkor...?

Áh, szal nem vagyok elég zsidó az ilyesmihez :D

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^