Subscribe:

Ads 468x60px

2010. május 4., kedd

Matematika írásbeli

Hát... mit mondhatnék. A matek nem a szívem csücske, és ez most sem változott meg.

Az első 12 feladatban volt, aminek a megoldására a 43. percben jöttem rá (a 45-ből), de összességében talán nem csesztem el sok mindent.

A nehezebb feladatok viszont...
13: könnyű volt, de háromszor álltam neki, mire sikerült elszámolás nélkül megoldanom.
14: talán jó, meglátjuk.
15: elcsesztem. pedig nem volt nehéz. de hát ez vagyok én.

16: elkezdtem, de aztán rájöttem, hogy nem tudom megoldani, szóval sztorno.
17: majd kiderül.
18: majd kiderül. (volt olyan rész, ahol csak költöttem valami egészen újszerű szabályt, aminek nyomát sem találtam a függvénytáblában, de hát újítok :) )

Szóval a magyarnál szerintem rosszabb lett, de ez talán nem meglepő. Viszont az eddigieknél nehezebbnek éreztem. Megszívatják az idén érettségizőket rendesen -.- Milyen lesz a töri...?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^